اخبار

F5E2F714-501A-4601-A9B6-31E3D71CBFFE.jpeg

کسب رتبه برتر در شاخص های اختصاصی و عمومی در بین دستگاه های اجرایی توسط اداره کل شیلات هرمزگان برای دومین سال پیاپی

اداره کل شیلات هرمزگان برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان برتر در هر دو شاخص اختصاصی و عمومی بین دستگاه های اجرایی استان هرمزگان در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی در مراسمی با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی استان شد.

33.jpg

انتخاب ۵ نمونه ملی بخش کشاورزی استان هرمزگان از حوزه شیلات

مدیر کل شیلات هرمزگان از انتخاب ۵ نمونه ملی بخش کشاورزی استان هرمزگان از حوزه شیلات در سی و ششمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی با حضور رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات و سایر مسئولان کشوری  خبر داد.

22.jpg

تعاونی ها و تشکل های صیادی محور اصلی صید و صیادی استان هستند// اتحاد قوی تشکل های صیادی و شیلات هرمزگان برای دستیابی به ارتقا کیفی جایگاه فعالیتهای صیادی // رشد ۲۷۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی شیلات هرمزگان در سال ۱۴۰۰

مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با تعاونی های صیادی استان هرمزگان به مناسبت هفته تعاون و با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی های صیادی استان،رئیس گروه امور صیادان شیلات استان،مدیران عامل و نمایندگان تعاونی های صیادی سراسر استان و جمعی از صیادان و مسئولان شیلات استان گفت: تعاونی ها و تشکل های صیادی محور اصلی صید و صیادی استان هستند.

100.jpg

توقیف یک فروند قایق غیرمجاز ترال متخلف در ۲ مایلی خورشهر نو شهرستان جاسک

 سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف یک فروندقایق غیرمجازترال متخلف در ۲ مایلی خور شهر نو شهرستان جاسک ، ۲ جفت تخته ترال به همراه ۲ دستگاه تور ترال، دو نفر متهم و ۲۰۰متر طناب کشف شده در راستای مبارزه با صیدو صیادی غیر مجاز خبر داد.

1.jpg

قدر دانی از اقدام به موقع دریابانی در متلاشی کردن باند سارقان دریایی مزاحم صیادان هرمزگانی

مدیر کل شیلات هرمزگان با توجه به پیگیریهای انجام شده از اقدام به موقع معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی،به ویژه دریابانی هرمزگان که  با عملیات پایگاه دریابانی بندرلنگه  باند سارقان دریایی که اقدام به سرقت از لنج های صیادی می کردند را متلاشی کردن تقدیر کرد‌.

AAADB0CA-1893-4D96-BFD2-04F047EC7472.jpeg

پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به استاندارهرمزگان به عنوان استانداربرتر کشور

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی انتخاب استاندار هرمزگان در جشنواره ملی شهید رجایی به عنوان استاندار برتر کشور تبریک گفت.

15.jpg

انتخاب اداره شیلات شهرستان سیریک به عنوان دستگاه برتر شهرستان سیریک

فرماندار شهرستان سیریک از انتخاب اداره شیلات شهرستان سیریک به ریاست سعید کوهی به عنوان دستگاه برتر شهرستان سیریک در جشنواره شهید رجایی این شهرستان خبر داد.

14.jpg

بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از مزارع پرورش میگوی شرق بندرعباس

معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه رئیس کل دادگستری  هرمزگان، دادستان بندرعباس، معاون آبزی پروری شیلات استان از مزارع پرورش میگوی شرق بندرعباس بازدید کرد.

1.jpg

افتتاح فاز اول مزرعه پرورش ماهی در قفس شرکت تعاونی صیادی ملاح ماهی بندر کلاهی با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد تومان

در پنجمین روز از هفته دولت و به همت دولت مردمی، با حمایت استانداری هرمزگان و سازمان شیلات ایران و با پیگیری شیلات هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین و بهره‌برداران فاز اول مزرعه پرورش ماهی در قفس  شرکت تعاونی صیادی ملاح ماهی بندر کلاهی با اعتباری بالغ بر ۱۷میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

1.jpg

افتتاح مرکز تکثیر میگو در شهرستان سیریک با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان

در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان،نماینده مردم هرمزگان در مجلس شواری اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، مدیر کل شیلات هرمزگان، و جمعی از مدیران مرکز تکثیر میگوی شرکت سپاس بیتای بندر با حمایت استانداری هرمزگان، سازمان شیلات ایران و با پیگیری اداره کل شیلات استان هرمزگان به بهره برداری رسید.