اخبار

inde123x.jpg

دوره آموزشی اطفا حریق و رعایت حریم مرزی برای صیادان در اسلکه بندر کوهستک سیریک برگزار شد


رئیس اداره شیلات شهرستان سیریک گفت :این دوره آموزشی در راستای اجرای مصوبات پدافند غیر عامل شهرستان با حضور استاتید مجرب و شرکت جمعی از نیروهای دریابانی ،صیادان و مدیران تعاونی و اعضای تعاونی های صیادی برگزار شد.

index.jpg

شناورهای صیادی آبهای دور رونق دهنده اقتصاد و اشتغال //شناورهای صیادی (لنج) آبهای دور تامین کننده مواد اولیه کارخانجات تن ماهی

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به رونق ایجاد شده  توسط شناورهای صیادی آبهای دور در حوزه اشتغال و اقتصاد گفت: این شناورها نقش بسزایی در تامین نیاز ماهی، کارخانجات تن ماهی کشور و به گردش در آمدن چرخ اقتصاد شیلات کشور دارد.

index.jpg

پیام مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت آغاز هفته وحدت

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی آغاز هفته وحدت که مزین است به ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)  را به همه مسلمانان تبریک گفت.

 

index.jpg

توقیف چهار فروند شناور لنج ترالر بوشهری در حال صید در صیدگاه غرب هرمزگان


مدیر کل شیلات هرمزگان از توقیف چهار فروند شناور لنج ترالر بوشهری در حال صید  در صیدگاه غرب هرمزگان با همکاری اداره کل شیلات استان ،شیلات بندرلنگه ،صیادان شریف و فرماندهی محترم منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران  و فرماندهی محترم  دریابانی استان در آبهای غرب استان هرمزگان خبر داد.

index.jpg

اجرای تفاهم نامه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در اولویت شیلات هرمزگان // شیلات هرمزگان اقدامات مناسبی در زمینه ترویج و اقامه نماز انجام داده است

مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیر ستاد اقامه نماز استان هرمزگان و با حضور شورای اقامه نماز اداره کل شیلات استان ،بر اجرای تفاهم نامه  توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تاکید کرد و گفت: بی شک اجرای این تفاهم نامه  از اولویت های اداری شیلات هرمزگان است.

index.jpg

عملکرد شیلات هرمزگان با وجود بیش از۶۰ درصد کسری نیروی انسانی و کمبود بودجه جاری و منابع مالی بی نظیر بوده است // کسب رتبه برتر شاخص های عمومی و اختصاص در جشنواره شهید رجایی توسط شیلات هرمزگان بیانگر کار جهادی در شیلات هرمزگان است

مدیر کل شیلات هرمزگان طی مراسم با حضور مديركل دفتر فناوري اطلاعات و تحول اداري سازمان شیلات ایران ،معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین شیلات استان از دست اندرکاران  جشنواره شهید رجایی و جمعی از کارکنان تقدیر کردند.


index.jpg

تقدیر از صیادان میگو گیر با توجه به رعایت صید و صیادی اصولی

مدیر کل شیلات هرمزگان در ادامه سفر به شهرستان سیرک از صید گاه میگوی این شهرستان، بندر صیادی کوهستک و بازار آبزیان گروک بازدید و با جامعه  صیادی میگو گیر و بهره بردار این مراکز در راستای بررسی مسائل و مشکلات آنها و آخرین وضعیت صید میگو دیدار و گفتگو کرد.

index.jpg

شهرستان سیریک قطب درخشان آبزی پروری دریایی// شهرستان سیریک در صورت حمایت آینده درخشانی در حوزه آبزی پروری دریایی و ایجاد اشتغال پایدار دارد

مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه رئیس شیلات شهرستان سیریک و رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستانهای شیلات هرمزگان از اولین مجتمع پرورش ماهی در قفس این شهرستان  در عمق ۱۰ کیلومتری از ساحل کوهستک بازدید کرد.


IMG-20210823-WA0001.jpg

آغاز فصل صید میگوی هرمزگان از ۱۷ مهرماه جاری با پایان مخاطرات توفان شاهین

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان هرمزگان از آغاز فصل صید میگو استان از ۱۷ مهرماه جاری و با پایان یافتن توفان شاهین خبر داد.