اخبار

index.jpg

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای بندرعباس به مناسبت هفته دولت

 

صبح امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، فرماندار شهرستان،مدیر کل شیلات هرمزگان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان و جمعی از مسئولین، گلزار شهدای بندرعباس به مناسب آغاز هفته دولت غبار روبی و عطر افشانی شد.

 

index.jpg

صید شیر ماهی در هرمزگان تا ۲۵مهر ممنوع است

 

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان بر  ممنوعیت صید شیر ماهیان از ۲۵ مرداد ماه تا ۲۵ مهرماه سال جاری به روش گوشگیر تاکید کرد.

2014-11-02_thumbع2.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت گفت

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را به عموم مردم به ویژه جامعه شیلاتی استان تسلیت گفت.

index.jpg

انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شیلات، فنی و حرفه ای و اتاق بازرگانی هرمزگان/ هدف: مهارت آموزی آبزی‌پروران

 

مدیر کل شیلات هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه میان اداره کل شیلات هرمزگان، آموزش فنی و حرفه ای و اتاق بازرگانی استان هرمزگان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ایی کشور، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری هرمزگان،مدیر کل فنی و حرفه ای استان و جمعی از فعالین اقتصادی خبرداد.

 

index.jpg

index.jpg

به آب اندازی کشتی پشتیبان ماهیگیری پارس صدف یک در آینده‌ای نزدیک

 

مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، نماینده سازمان شیلات ایران، معاون شرکت ایزوایکو و بهره بردار پروژه ضمن بازدید از روند اتمام کار کشتی پشتیبان ماهیگیری پارس صدف یک از به آب اندازی و بهره برداری از آن در آینده ای نزدیک در راستای ارتقای خدمات دهی به جامعه صیادی استان هرمزگان خبر داد.

index.jpg

بررسی مسائل و مشکلات صید و صیادی جزیره کیش در نشست با معاون اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش

مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان در سفر به جزیره کیش در جلسه ای با حضور صیادان شریف جزیره کیش ضمن بررسی  و حل مسائل و مشکلات جامعه صیادی این جزیره  با  معاون اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در جهت حمایت از صیادان و رفع مشکلات آنها نیز دیدارکرد.

index.jpg

پیام تبریک مدیر کل شیلات هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

مدیر کل شیلات هرمزگان  طی پیامی به مناسبت روز خبرنگار این روز را به اهالی رسانه به ویژه خبرنگاران پر تلاش استان هرمزگان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن این پیام آمده است:

index.jpg

بازدید فنی جهت امکانسنجی اولیه محلهای پیشنهادی روستاهای گابریک و ونک شهرستان جاسک با همراهی جمعی از صیادان منطقه

رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستان های شیلات هرمزگان به همراه رئیس شیلات شهرستان جاسک و جمعی از کارشناسان اداره بنادر و ماهیگیری شیلات هرمزگان و اداره فنی و عمرانی شیلات استان در راستای پیگیری درخواست های مردم منطقه و رفع مشکلات صیادان از روستاهای گابریک و ونک شهرستان جاسک با همراهی جمعی از صیادان از مناطق مذکور بازدید کرد

index.jpg

اولین جلسه برنامه ریزی تولید سال زراعی 1401 پرورش میگو هرمزگان

 

نشست برنامه ریزی سال زراعی 1401 پرورش میگو به همت شیلات هرمزگان و با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان، مدیر کل دفتر امور میگو و آبزیان آب شور شیلات ایران، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان، رئیس کمیسیون تکثیر میگو استان، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان هرمزگان، نمایندگان دامپزشکی و پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و جمعی از پرورش دهندگان و تکثیر کنندگان به صورت حضوری و ویدئو کنفراسی با رعایت دستورالمعل های بهداشتی شیوع کرونا برگزار شد.