به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر،همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) صورت گرفت:

تقدیر از بانوان اداره کل شیلات هرمزگان با حضور مدیر کل شیلات استان

Untitled-1.jpg

به مناسبت ولادت باسعادت ام ابیها حضرت فاطمه (س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادرآیین تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل شیلات هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، این مراسم با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان، معاون برنامه ریزی و توسعه شیلات هرمزگان، معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان ، معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات استان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه شیلات هرمزگان ، جمعی از بانوان و مسئولین شیلات هرمزگان در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

مدیرکل شیلات هرمزگان در این مراسم ضمن تسلیت چهارمین سالگرد شهادت سرداررشید ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران صدیقش و آغاز هفته مقاومت گفت : شهید حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ اسلام، از ثمرات ناب انقلاب اسلامی و از پرورش یافتگان مکتب تربیتی امام و رهبری بود و بی شک این شهید گرانقدر نماد عزت، اخلاص، غیرت، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی و ولایتمداری است.

مسعود بارانی در این مراسم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از درخشان ترین چهره های والای انسانی و نمونه کامل خلقت پروردگار در قالب زن است و پیروی و تاسی به چنین شاهکار آفرینش در بر گیرنده سعادت و رستگاری در دنیا و آخرت است.

بارانی گفت: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است به طوری که بانوان با تلاش و پشتکار خود توانسته اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت های اجتماعی هم خوش بدرخشند.

وی اظهار کرد: میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری (س) و روز زن، فرصتی است تا همه خدمات و تلاشهای بی دریغ بانوان شیلات هرمزگان در راستای نیل به اهداف سازمانی را ارج نهاده و از سخت کوشی، نجابت و ازخودگذشتگی آنها تقدیر بعمل آید.

در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه شیلات هرمزگان گفت : به يقين ميلاد زهره درخشان عصمت و طهارت، راز ماندگار هستي ام‌ابيها- حضرت فاطمه زهرا (س)، به مثابه پيدايش هويتي ممتاز در پهنه عالم امكان است و طلوع اختر تابناك فاطمي در سپهر معرفت بشري چنان شور و نشاطي ‌آفريده كه تنها در پرتو خورشيد عالمتاب «محمدي» و بدر تمام «علوي» قابل رؤيت است.

موسی خاندل افزود : حضرت فاطمه (س) الگوی جامعی است که نه تنها تمام هویت‌های کمالی یک زن، بلکه جمیع فضائل متصور برای یک انسانِ کامل در ایشان خلاصه شده است. بی‌تردید انتخاب ولادت حضرت فاطمه زهرا به عنوان روز زن، اوج تکریم و بزرگداشت مقام زن و مادر را متصوّر می‌سازد؛ بزرگداشتی که شأن و جایگاه آرمانی زنان جامعه را به افق‌های دور و ابدی پیوند می‌زند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و یاد بود از زحمات و تلاش های اثرگذار بانوان شاغل در این اداره کل قدردانی شد.

http://shilathormozgan.ir/3kc1a