اخبار

1.jpg

اقدامات شیلات هرمزگان در توسعه ماهی در قفس بی نظیر است // مزرعه پنج هزار تنی هیراد کاوه بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در قفس کشور و خاورمیانه

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، مدیرکل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی  از محل مونتاژ قفسهای مجتمع ۵۰۰۰ تنی پرورش ماهی در قفس شرکت هیراد کاوه قشم بازدید کردند.

2.jpg

تحول در صنعت پرورش ماهی در قفس با رویکرد دانش بنیان // افتتاح اولین قفس پرورشی ماهی بر پایه کششی کشور،مناسب برای امواج بلند در هرمزگان


با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و مدیر کل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین ساخت، نصب و راه اندازی اولین قفس پرورش ماهی پایه کششی مناسب برای استقرار در دریاهای مواج در قالب یک پروژه پایلوت تحقیقاتی دانش بنیان در آبهای جنوبی جزیره قشم انجام شد‌.

1.jpg

تکثیر ماهیان دریایی یک نیاز اساسی برای صنعت پرورش ماهی در قفس

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و مدیرکل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین استانی از مرکز تکثیر ماهیان دریایی درنامهر قشم بازدید کردند.

index.jpg

تاکید بر تکمیل فاز دوم پروژه بهسازی بندر صیادی رمچاه // ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته و پیشرفت پروژه در بندر صیادی رمچاه


معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه مدیر کل شیلات هرمزگان از بندر صیادی رمچاه بازدید وبا  جمعی از جامعه صیادی و پیمانکاران پروژه بندر صیادی رمچاه دیدار کرد.

3.jpg

آغاز ذخیره سازی بچه ماهی در مزرعه پرورش ماهی در قفس هندورابی // توسعه و رونق مزارع پروش ماهی در قفس با مشارکت جامعه صیادی هرمزگان // موفقیت جامعه صیادی در فعالیتهای آبزی پروری هرمزگان


مدیر کل شیلات هرمزگان از آغاز ذخیره سازی  بچه ماهی در مزرعه پرورش ماهی  در قفس صیاد گرامی آقای هندرابی  با حمایت استاندار هرمزگان، تلاش بخش خصوصی و پیگیری شیلات هرمزگان خبر داد.

2.jpg

توقیف ۱۸ عدد تخته ترال، ۸دستگاه تور ترال و ۱۸۰ طاقه تور منوفلامنت

 سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف ۱۸ عدد تخته ترال، ۸دستگاه تور ترال و ۱۸۰ طاقه تور منوفلامنت در راستای مبارزه با صید غیر مجاز و خارج از فصل ماهی حلوا سفید خبر داد.

1.jpg

پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

4.jpg

توسعه فن آوریهای نوین در حوزه شیلات // شرکت‌های دانش بنیان باید در حوزه مختلف شیلاتی فعال شوند

مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری استان در دفتر مدیرکل شیلات هرمزگان بر لزوم افزایش تعاملات شیلات  با مراکز علمی و دانشگاهی تاکید کرد.

5.jpg

پیام مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت روز ملی خلیج فارس

مدیرکل شیلات هرمزگان در پیامی (10 اردیبهشت) روز ملی خلیج فارس را تبریک گفت.

4.jpg

حضور مدیر کل شیلات هرمزگان در راهپیمایی روز قدس

مدیر کل شیلات هرمزگان با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری در راهپیمایی وحدت آفرین روز قدس و نماز جمعه این روز در بندرعباس شرکت کردند.