اخبار

15.jpg

برپایی جلسه بررسی مسائل و مشکلات جامعه صیادی در شامگاه روز جمعه//پیگیری سخت و زیان آور شدن بیمه صیادان هستیم//جایگاه بالاتری در حوزه شیلات برای استان هرمزگان رقم خواهد خورد

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران  شامگاه روز جمعه در جلسه ای با حضور اعضا و رئیس فراکسیون های کشاورزی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران،رئیس سازمان جهاد شکارچی استان هرمزگان،  مشاور و مدیرکل امور استانهای سازمان شیلات ایران، مدیر کل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولان شیلات و کشاورزی و جامعه بهره بردار شیلات و کشاورزی به بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی و شیلات پرداختند.

23.jpg

ورود معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به استان هرمزگان

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه معاون آبزی پروری سازمان شیلات ایران، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع سازمان شیلات ایران، مشاور و مدیرکل امور استانهای سازمان شیلات ایران در جهت بازدید از ظرفیت های شیلاتی استان و همچنین پیگیری و بررسی برنامه های توسعه ای شیلات در استان هرمزگان وارد این استان شد.

101.png

ضرب آهنگ پيشراني صنعت شيلات و آبزيان

در حاشيه ششمين نمايشگاه بين المللي شيلات و ماهيگيري كه در محل نمايشگاه بين المللي در حال برپا است، تفاهم‌نامه همكاري مشترك سازمان شيلات ايران با ستاد توسعه زيست فناوري منعقد و به امضاي روساي دو طرف رسيد.اين تفاهم‌نامه در راستاي همكاري‌هاي مشترك براي بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي طرفين به منظور كمك به توسعه و ترويج فناوري جديد و دانش بنيان و ايجاد مراكز رشد نوآوري و فناوري در حوزه شيلات و آبزيان به امضا رسيده است.

سازمان شیلات.jpg

تدوين برنامه ۵ ساله براي رفع محروميت‌هاي هرمزگان و سواحل مكران

دبير اجرايي شوراي توسعه مكران از تدوين يك برنامه ۵ ساله براي رفع محروميت‌هاي هرمزگان و سواحل مكران خبر داد و گفت: توسعه در اين منطقه با محور ظرفيت‌هاي دروني آن صورت مي‌گيرد.

سازمان.jpg

رشد 67 درصدي صادرات محصولات شيلاتي در كشور

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران با اشاره به صادرات 566 ميليون دلاري محصولات شيلاتي در كشور، گفت: اين ميزان صادرات درسال جاري از لحاظ ارزشي رشد 67 درصد را نشان مي دهد .

11.jpg

اقتصادي شدن صنعت شيلات با ورود دانش بنيان‌ها

وزير جهاد كشاورزي گفت: بخش شيلات به شدت به رسوخ فناوري و دانش به واسطه شركت‌هاي دانش بنيان نياز دارد تا اين صنعت اقتصادي و ارزان‌تر شود.

نمایشگاه تهران.jpg

برپایی غرفه شیلات هرمزگان در ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان، غذاهای دریایی و صنایع وابسته

غرفه شیلات هرمزگان در ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان ، غذاهای دریایی و صنایع وابسته در تاریخ ۲۹ آبان لغایت ۲ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا شد.

inshot_20221113_093602320_f5w2.jpg

موفقیت جامعه صیادی در پرورش ماهیان دریایی در قفس

 سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از آغاز برداشت ماهی از قفس های مزرعه هندورابی زاده با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، معاون آبزی پروری و رئیس گروه پرورش ماهی در قفس خبر  داد.

 


 

 

posht.jpg

تکریم و معارفه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان صورت گرفت

با حضور سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان،معاونین وی و جمعی از مسئولین شیلات هرمزگان معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان تکریم و معارفه شد.

 

55.jpg

ابقای ذخایر میگو هرمزگان نیازمند یاری کشور

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت حفظ ذخایر آبزیان گفت:ابقای ذخایر میگو در هرمزگان نیازمند یاری کشور است.