در دیدار گروه اقدام سازمان شیلات ایران با کارکنان شیلات هرمزگان مطرح شد:

خدمت به مردم و ارتقای کیفیت خدمات درکشور اولویت اصلی کارکنان باشد

Untitled-1.jpg

مدیرکل حراست سازمان شیلات ایران به همراه مديرکل ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات و مدیر کل حقوقی این سازمان با حضور معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان ، معاون برنامه ریزی و منابع شیلات هرمزگان با جمعی از کارکنان شیلات استان هرمزگان در سالن جلسات این اداره کل دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیر کل حراست سازمان شیلات ایران طی سفر گروه اقدام به همراه هئیت همراه به استان هرمزگان به منظور بررسی اقدامات و روند فعالیت اداره کل از نزدیک با کارکنان اداره کل دیدار داشتند و ضمن تبریک ارزیابی عملکرد مثبت شیلات هرمزگان از زحمات، تلاش ها و پیگیری های کارکنان این اداره کل در تحقق اهداف و برنامه های شیلاتی تقدیر و تشکر کردند.

آرش بابایی با اشاره به اینکه شیلات یکی از محورهای مهم توسعه پایدار استان هرمزگان است افزود : با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه های شیلاتی ( صید و صیادی ، آبزی پروری، صنایع شیلاتی و .... ) این مهم جز در سایه نیروی انسانی توانمند محقق نمی شود.

بابایی با بیان اینکه نیروی انسانی ارزشمند و انگیزه مند در کیفیت بهره وری سازمان می تواند موثر باشد گفت : خوشبختانه شیلات هرمزگان با داشتن نیروهای با استعداد و با مهارت نیروی انسانی توانسته گامهای خوبی در زمینه توسعه فعالیتهای شیلاتی بردارد.

وی افزود: حضور حراست، واحد ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات و واحد حقوقی در عرصه های مختلف همواره پشتوانه محکمی در جهت حفظ منافع ادارات و عاملی برای افزایش ضریب موفقیت دستگاه های اجرایی و پیشرفت محسوب می شود.

بابایی بر لزوم حفظ و صیانت از اموال، منابع مالی، امنیت شبکه و سیستم های نظارتی اداره کل به منظور پیشگیری از آسیب های احتمالی و نفوذی تاکید کرد و افزود: آموزش امنیت سایبری از جمله روش‌های کاربردی جهت آشنایی کارمندان با انواع مخاطرات امنیتی، حملات سایبری، نشت‌های اطلاعاتی و راهکارهای مقابله با این تهدیدات است.

در ادامه مدير ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان شیلات ایران بیان کرد: تکریم ارباب رجوع به عنوان اصل مهم در پیگیری مطالبات مردم بوده و مسئولین وظیفه دارند تا با حفظ شان و کرامت ارباب رجوع تمام تلاش و سعی خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند که خوشبختانه شیلات هرمزگان در این مهم عملکرد بسیارمطلوبی داشته است .

محبعلی سیستانی یکی دیگر از مباحث و موضوعات مورد تاکید شناخت موقعیت های تعارض منافع توسط بخش های مختلف زیر مجموعه شیلات استان و موقعیت های تعارض خواند و به بیان مصداق هایی از موقعیت ها و تعارض منافع در حوزه شیلات برای آشنایی همکاران پرداختند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ضروری است شناسایی گلوگاههای فساد در حوزه های مختلف شیلاتی و رفع آن ها در دستور کار شیلات استان قرار گیرد افزود : خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی توسط اداره کل شیلات استان انجام شده است و ارزیابی این مدیریت از تحقق این مهم در اداره کل شیلات هرمزگان مثبت است.

در ادامه مدیرکل حقوقی سازمان شیلات ایران با تاکید بر اهمیت فعالیت های شیلات استان برای توسعه هرمزگان و کشور گفت: خوشبختانه هرمزگان در همه امور محوله به ویژه واحد حقوقی عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است.

زهرا دهبان اجرای طرح صیانت، مستند سازی اراضی و تعیین تکلیف اسکله های مردمی را از مهمترین دستور کار های شیلات استان هرمزگان در بحث امور حقوقی خواند و گفت: خوشبختانه شیلات هرمزگان در این راستا عملکردمناسبی داشته است.

http://shilathormozgan.ir/757hs