اخبار

3.jpg

بازدید از روند آماده سازی قفسهای پروژه پروش ماهی در قفس شرکت تعاونی ملاح ماهی بندر کلاهی باظرفیت ۶۰۰ تن

مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزکان، رئیس اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری استان، مشاور استاندار و رئیس شیلات شهرستان سیریک از روندآماده سازی قفسهای پروژه پروش ماهی در قفس شرکت تعاونی ملاح ماهی بندر کلاهی باظرفیت  ۶۰۰ تن  بازدید کرد.

2.jpg

با دستور استاندار هرمزگان، هرچه سریعتر مشکل تاخیر در تاییدیه دامپزشکی برای صید شناورهای آبهای دور مرتفع گردد // راه اندازی چهار مرکز بازسازی ذخایر آبزیان در مناطق قشم، جاسک، بندرعباس و بندرلنگه در دستور کار است

چهارمین شورای اداری استان هرمزگان در بندر کوهستک- سیریک که با حضور استاتدار هرمزگان،  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، مدیر کل شیلات هرمزگان و جمعی از  مدیران کل دستگاه های اجرایی و مسئولان مطرح شد.

1.jpg

یپام مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت روز جهانی قدس

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت.

ll.jpg

تامین ابزار و ادوات صید از طریق واردات کالای ملوانی محقق شد

مدیر کل شیلات هرمزگان از امکان  تامین ابزار و ادوات صید از طریق واردات ملوانی با پیگیری و همت شیلات هرمزگان و سازمان صنعت ، معدن ، تجارت هرمزگان خبر داد.

7F2EDD7C-51E7-4C93-8387-0E16D4503E40.jpeg

پیام مدیر کل شیلات هرمزگان به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام علی (ع)

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین علی (ع) را تسلیت گفت.

09728A68-0EC0-41CF-878B-02A6B7C59FEB.jpeg

مهلت یک هفته ای استاندار با توجه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به محیط زیست برای صدور مجوز کانالها و رفع موانع راه اندازی مجتمع پرورش میگو لشتغان و کرتان//اشتغال هزار نفر نباید با تاخیر انجام شود

استاندار هرمزگان در سومین شورای اداری استان هرمزگان که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی مطرح شد تسریع در تعیین تکلیف و اعطای مجوزات زیست محیطی پیش روی راه اندازی مجتمع پرورش میگو لشتغان خمیر و کرتان سیریک با توجه به مصوبات سفر را در دستور تسریع داد.

EB6D1874-2186-4800-9E34-540CA954D978.jpeg

تاکید فرماندار سیریک بر تسریع در احداث زیستگاه مصنوعی در این شهرستان//شهرستان سیریک قطب تکثیر میگوی کشور

مدیر کل شیلات هرمزگان با فرماندار شهرستان سیریک با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و رئیس شیلات شهرستان سیریک در راستای بررسی و حل مسائل و چالش های پیش روی فعالیت های شیلاتی و تعامل بیشتر دیدار کرد.

3592798C-B697-45C0-BD28-04C15F8CFCE1.jpeg

تاکید امام جمعه سیریک براحداث زیستگاه مصنوعی با مشارکت جامعه صیادی// شیلات از هیچ تلاشی در خدمت رسانی به جامعه صیادی و آبزی پروری دریغ نخواهد کرد.

مدیر کل شیلات هرمزگان با امام جمعه شهرستان سیریک با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و رئیس شیلات شهرستان سیریک دیدار کرد.

879D7A35-E9A9-4D3A-84F9-D1B0E1A82E84.jpeg

تکریم و معارفه رئیس شیلات شهرستان قشم

طی حکمی از سوی مدیرکل شیلات هرمزگان و در مراسمی با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان، رئیس پیشین شیلات شهرستان قشم تکریم و سرپرست بندر مرکزی درگهان و شیلات شهرستان قشم معارفه شد.

صص.jpg

تقویت و ارتقای یگان حفاظت منابع آبزیان اولویت مهم شیلات هرمزگان // از هیچ کوششی برای حفاظت از منابع آبزیان و حل دغدغه های صیادان دریغ نشود // برخورد قاطع و شدید با صید مخرب غیر مجاز ترال و پرساین ماهیان تجاری

مدیرکل شیلات هرمزگان در اولین نشست شواری حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در سال 1401 که با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات استان، سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان ، جمعی از فرماندهان پایگاه های حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان ،جمعی از روئسای شیلات شهرستانها و مسئولین شیلات استان برگزار شد، تقویت و ارتقای یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان را از برنامه ها و اولویت مهم شیلات هرمزگان در سال 1401 خواند.