اخبار

عید-مبعث-پیامبر-اکرم-ص-مبارک-باد.jpg

پیام تبریک سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به مناسبت عید سعید مبعث

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان طی پیامی فرارسیدن 27 رجب عید سعید مبعث را تبریک گفت.

2.jpg

ساماندهی بخش صیادی با تولید قراردادی در طرح پرورش ماهی در قفس// ۱۳۸ پروژه بخش کشاورزی هرمزگان در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

وزیر جهاد کشاورزی در دومین روز سفر به استان هرمزگان، در جمع خبرنگاران شهر تیاب شهرستان میناب گفت: یکی از ظرفیت‌های ویژه در بخش شیلات کشور، پرورش و تولید میگو و ماهی در قفس است که ضروری است نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشیم.

1.jpg

حضور سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان و کارکنان شیلات هرمزگان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

مشاور معاون وزیر و مدیرکل امور استانهای سازمان شیلات ایران، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران، سرپرست اداره کل شیلات استان و جمعی از کارکنان شیلات هرمزگان همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی پرشور یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافتند.

 

 

80.jpg

هرمزگان دروازه ورود سرمایه‌گذاری به ایران// داده‌های صحیح اساس اجرای طرح الگوی کشت و کشاورزی قراردادی است

وزیر جهادکشاورزی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، این استان را دروازه ورود سرمایه‌گذاری به کشور خواند و دریا را نعمتی بی‌پایان برای مردم و استان برشمرد.

32.jpg

برنامه تحولی دولت برای تولید ۵۰۰ هزار تن ماهی در قفس/ استان هرمزگان پیشرو در حمایت بودجه استانی از بخش کشاورزی است

وزیر جهاد کشاورزی در پنجاهمین سفر استانی به هرمزگان و در آیین بهره‌برداری از مرحله آزمایشی طرح پرورش ماهی در قفس نیمه‌مغروق پایه کششی و آغاز مرحله توسعه این طرح با ظرفیت ۱۰۰۰ تن، با اشاره به اهمیت این پروژه و با قدردانی از قرارگاه سازندگی در اجرای طرح پرورش ماهی در قفس و رفع موانع موجود، گفت: امنیت غذایی حوزه مهمی است و نگاه قرارگاه خاتم‌الانبیا به تامین پایدار امنیت غذایی یک فرصت برای ما است، قرارگاه تحول و پیشرفت وزارت جهاد کشاورزی نیز عملاً رابط ما با قرارگاه سازندگی برای اعمال مسایل مربوط به پروژه‌های جدید است.

31.jpg

بهره برداری از مرحله آزمایشی اولین طرح پرورش ماهی در قفس نیمه مغروق پایه کششی ( TLC ) در قشم

وزیر جهاد کشاورزی به همراه استاندار هرمزگان، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شواری اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان هرمزگان، مشاور معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ایران و مديركل دفتر هماهنگي امور استان‌ها سازمان شیلات ایران، مدیركل دفتر برنامه و بودجه سازمان شیلات ایران ، سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین ملی و استانی، طرح پرورش ماهی در قفس نیمه مغروق پایه کششی ( TLC ) قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در آبهای جنوبی کشور واقع در جزیره قشم را افتتاح کرد.

30.jpg

ورود وزیر جهاد کشاورزی و معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به قشم

وزیر جهاد کشاورزی با هدف افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر از طریق فرودگاه قشم وارد هرمزگان شد.

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۷_۱۱-۲۴-۱۵.jpg

تقدیر سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان و کارکنان یگان حفاظت شیلات استان

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از مجموعه یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان به جهت اقدامات خوب و مناسب در برخورد با صیدو صیادی غیرمجاز در سال جاری تقدیر و تشکر به عمل آورد.

photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۷_۱۲-۵۹-۰۸.jpg

بازديد رئيس سازمان شيلات ايران از بزرگترين پروژه پرورش ماهي در دريا در جزيره كيش

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات امروز همزمان با هفتمين روز از ايام دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي از بزرگ ترين مزرعه پرورش ماهي در دريا در استان هرمزگان بازديد كرد.


photo_۲۰۲۳-۰۲-۰۷_۱۴-۰۰-۱۴.jpg

بازديد رئيس سازمان شيلات از مزرعه پرورش ماهي دريا در هندورابي

معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران به اتفاق هيات همراه از مزرعه پرورش ماهي در دريا هندورابي زاده بازديد كردند.