پیام تسلیت مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت شهادت امام رضا (ع)

109.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا علیه السلام را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

امام رضا (ع) :

مؤمن ، مؤمن واقعی نیست ، مگر آن که سه خصلت در او باشد :

سنتی از پروردگارش و سنتی از پیامبرش و سنتی از امامش . اما سنت پروردگارش پوشاندن راز خود است ، اما سنت پیغمبرش ، مدارا و نرم رفتاری با مردم است ، اما سنت امامش صبر کردن در زمان تنگدستی و پریشان حالی است .

۳۰ صفرمصادف با فرا رسیدن شهادت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت امام رضا (ع)فرصتی است برای شناخت سیره‌ی ائمه اطهار (ع)، به عنوان الگویی تمام عیار برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی؛ زیرا بی شک باید اذعان داشت راه رستگاری و ترقی بشر تمسک به اهل‌بیت است.

سراسر زندگی امام هشتم علیه السلام روایت پاکی و زلالی و آزادگی است که از مومنان و عاشقان و ره پویان راه حق و حقیقت دستگیری کرده و به دوستداران خاندان پاک نبوت و طهارت، راهی روشن و مسیری هموار را نشان می دهد و کمال انسان های مومن را فراهم می سازد.

مهر و ارادت قلبی به ائمه اطهار افتخار بزرگ مسلمانان و میراثی پرارج است که در قلب مومنان جاوید شده است.

بی تردید، راه رستگاری بشر تمسک به اهل‌بیت است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان دین اسلام می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

اینجانب شهادت امام رئوف را به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، عموم مسلمانان ، مردم شریف استان هرمزگان به ویژه جامعه شیلاتی تسلیت عرض می‌نمایم. امید است همه ما پیرو واقعی راه و سیره این عزیزان باشیم.

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/cv62d