پیام تسلیت مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)

safar-web-1400.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان طی پیامی رحلت پیامبر اکرم (ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) راتسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در متن پیام مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

ماه حزن انگیز صفر رو به اتمام است و ۲۸ صفر یادآور سالروز رحلت پیامبر خوبی و مهربانی حضرت رسول اکرم (ص) و پایان صفر یادآور سالروز شهادت دو اختر تابناک امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) است .

آخرین روزهای ماه صفر سالروز رحلت سید انبیاء و برترین آفریده خدا محمد مصطفی (ص) است. وجود مقدسی که خداوند متعال تمام جهان را به یمن او و عترت پاکش آفرید و نور او اول مخلوق خداوند است. پیامبری که خداوند حکیم بارها در قرآن کریم او را ستوده است.

گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون این عزیزان می ‌تواند انسان ‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد، بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل ‌بیت(ع) است.

اینجانب رحلت جانگداز و ملکوتی خاتم مهربانى و رحمت، پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) وحضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع)را به پیشگاه امام زمان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان ، پیروان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و امامان همام و بویژه جامعه شیلاتی استان هرمزگان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/ye89j