پیام مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

Untitled-2.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان آمده است :

سردار شهید قاسم سلیمانی نمونه‌ ی برجسته‌ای از تربیت ‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود «مقام معظم رهبری»

چهار سال از عروج سردار نامی ایرانی، حامی مظلومان جهان، مرد میدان و محبوب قلوب همه آزادگان جهان، یاور ستمدیدگان گیتی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت و هنوز هم اندوه هجران دل‌های دلسوختگان به ویژه ملت عزیز ایران را در غم و اندوه قرار داده است.

شهید حاج قاسم سلیمانی سردار بزرگ اسلام، از ثمرات ناب انقلاب اسلامی و از پرورش یافتگان مکتب تربیتی امام و رهبری بود. بی شک این شهید گرانقدر نماد عزت، اخلاص، غیرت، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی و ولایتمداری است.

نه تنها ملت ایران، بلکه تمامی آزاداندیشان جهان به وجود نازنین، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افتخار می کنند و وی را مظهر آزادگی و مقاومت می دانند و بدرستی که رشادت ها و جانفشانی های این شهید بزرگوار تا ابد همچون ستاره ای درخشان در دل تاریخ پر افتخار این سرزمین خواهد درخشید.

اینجانب 13 دی ماه، چهارمین سالگرد شهادت سرداررشید ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران صدیقش و آغاز هفته مقاومت، را به ملت شریف ایران بویژه مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا ، مردم شریف استان و جامعه شیلاتی تبریک و تسلیت عرض نموده و حفظ ارزشهای شهدا و تداوم راه پرافتخار او و سایر شهدا را از درگاه ایزد منان خواستارم.

مسعود بارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/vpqt2