پيام تبريك مديرکل شیلات هرمزگان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌اللَّه‌ علیها) و روز زن

Untitled-1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌اللَّه‌ علیها)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر را تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرّحیم

إِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ فَصَلّ‌ِ لِرَبِّکَ وَ انحَرْ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْترَ

بیستم جمادی‌الثانی ، سالروز ولادت باسعادت، اسوه تقوی و معنویت ، کوثر قرآن «حضرت فاطمه زهرا (س)» یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

حضرت فاطمه (س) الگوی جامعی است که نه تنها تمام هویت‌های کمالی یک زن، بلکه جمیع فضائل متصور برای یک انسانِ کامل در ایشان خلاصه شده است. بی‌تردید انتخاب ولادت حضرت فاطمه زهرا به عنوان روز زن، اوج تکریم و بزرگداشت مقام زن و مادر را متصوّر می‌سازد؛ بزرگداشتی که شأن و جایگاه آرمانی زنان جامعه را به افق‌های دور و ابدی پیوند می‌زند.

براستی حضرت زهرای مرضیه (س) نه تنها برای زنان، بلکه الگویی برای تمامی انسانها و مروّج شهامت، شجاعت، حق آوری، حق مداری و دفاع از حقانیت بودند.

بی تردید انتخاب میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز زن، تکریم و بزرگداشت و احترام نسبت به زن و مادر است. بزرگ داشتی افتخار آمیز و مسئولیت آفرین که فرصتی است تا در این "آینه خدای نما" بنگریم و"فاطمی شدن" را بیاموزیم و به اخلاق بهشتی دختر حضرت پیامبراکرم(ص) شبیه تر شویم.

اینجانب سالروز میلاد تفسیر کوثر و عصاره خلقت، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و زن را به تمامی مادران و بانوان فداکار و نجیب ایرانی، به ویژه بانوان گرانقدر، پرصلابت، زحمتکش وافتخار آفرین شاغل در اداره‌ کل شیلات استان هرمزگان تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، برای همه آنان وخانواده محترمشان سلامتی، سربلندی، عزت، امید و بهروزی مسئلت دارم.

مسعود بارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/4edvm