باحضوراستاندار هرمزگان و مدیران دستگاههای اجرایی :

برپایی میزخدمت دستگاه‌های اجرایی در بندرخمیر

11.jpg

مدیر کل شیلات هرمزگان از برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در بندر خمیربا حضور استاندار هرمزگان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، مدیر کل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه بندر خمیر میزبان کاروان مدیران دولت مردمی در استان هرمزگان بود اظهار کرد: مردم این شهرستان نیز توانستند ضمن دیدار چهره به چهره با عالی‌ترین مقام دولتی در استان هرمزگان مسائل و مشکلات خود را با مهدی دوستی استاندار و معاونین وی مطرح کرده و از طریق مدیران کل مربوطه پیگیری کنند.

مسعود بارانی گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رییس جمهور محترم برای ملاقات بی واسطه مسئولان با مردم و در همین راستا میز خدمت شیلات هرمزگان به‌ طور مستمر در سرتاسر استان برگزار می‌شود.

بارانی تصریح کرد: هدف از برگزاری برنامه ملاقات مردمی حل مشکلات و معضلات بهره برداران و پاسخگویی به آنان است که می تواند بخشی از دغدغه ها و مسائل آنان را حل نماید و به همین مناسبت میز خدمت در بندر خمیر برپا شد.

وی با اشاره به اهمیت برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان، گفت:تسهیل در امر خدمت رسانی جهت تسریع امور و کوتاه شدن زمان مراجعات حضوری و ارتقای خدمت رسانی به جامعه بهره بردار از مهمترین مزایای این نشست ها است.

گفتنی است همچنین مدیر کل شیلات هرمزگان در سفر به بندرخمیر با خانواده شهید صابری دیدار و از بازار ماهی فروشان این شهرستان بازدید کرد.

http://shilathormozgan.ir/p5jt7