پیام تبریک مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع)

Untitled-1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت با سعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت حضرت امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد مسعود امام حسن عسکری (ع)، نقطه عطفی در تاریخ تشیع بود. روزی که یازدهمین روشنگر عالم هستی دیده به جهان گشود و از همان روز امید ظهور منجی عالم بشریت در دل‌های عاشقان ولایت طلوع کرد.

یکی از صفات بارز امام حسن عسکری علیه السلام، سخاوت و بخشندگی ایشان بود؛ ایشان وکلایی در بیشتر مناطق اسلامی تعیین فرموده بودند تا حقوق شرعی را از مردم وصول کرده به فقیران، تهیدستان و درماندگان بدهند و با آنان عهد کرده بود که این اموال را در راه خیر و حل اختلافات میان مسلمین و دیگر موارد مفید صرف کنند.

امام حسن عسکری علیه السلام در دوران امامت پربارخویش، آثار مهمی از تفسیر قرآن و نشراحکام و بیان مسائل فقهی برجای گذاشتند و بهره مندی مسلمانان از تعلیمات عالیه قرآنی، تبحر مسلمانان در فقه و فلسفه، ترویج مناظرات کلامی و نهادینه کردن اصل امامت در جامعه مسلمین، از دیگر برکات دوران امامت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام بود.

اینجانب فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت، امام حسن عسکری علیه السلام را به ملت مسلمان ایران بخصوص مردم شریف استان هرمزگان و جامعه شیلاتی تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال تعجیل در ظهور فرزند عدالت ‌گسترش حضرت مهدى (علیه السلام) را مسئلت داریم.

مسعود بارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/j0oos