در بازدید مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون برنامه ريزي و مديريت منابع سازمان شيلات ایران از اسکله صیادی بندر باهنرمطرح شد:

اسکله صیادی بندر شهید باهنر نقش مهمی در توسعه و رونق صنعت شیلات دارد// اسکله صیادی بندر شهید باهنر پشتوانه صید و صیادی به ویژه صید صنعتی استان

Untitled-1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون برنامه ريزی و مديريت منابع سازمان شيلات ایران، مديركل توسعه منابع انساني سازمان شیلات ایران،معاون برنامه ریزی و منابع شیلات هرمزگان از اسکله صیادی بندر باهنر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، در این بازدید معاون برنامه ریزی و مدیریت سازمان شیلات ایران با اشاره به اهمیت تسریع در اتمام پروژه بهسازی اسکله بندر صیادی باهنر گفت: بهسازی و تکمیل این اسکله نقش مهمی در توسعه و رونق صنعت شیلات و به ویژه در صید و صیادی استان دارد.

شهریار رستمی تصریح کرد: برخوداری از بنادر صیادی با توان عملیاتی و مناسب با شناورهای صیادی استان نیازی ضروری است که خوشبختانه استان هرمزگان در مسیر بهسازی و تقویت زیر ساخت ها و بنادر صیادی گام های موفقی برداشته است. ایشان عنوان کرد اسکله صیادی باهنر تنها اسکله صیادی اختصاصی برای ارائه خدمات به شناورهای صید صنعتی کشور است بنابراین در تکمیل این بندر باید از همه ظرفیت‌های شیلات بهره گرفته شود وهر چه زودتر به بهره برداری برسد.

در ادامه مدیر کل شیلات هرمزگان افزود: خوشبختانه با حمایت دولت مردمی و به ویژه استانداری هرمزگان و سازمان شیلات ایران در حوزه خدمات رسانی به جامعه صیادی و همچنین بهسازی و ارتقای بنادر صیادی استان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مسعود بارنی با اشاره به پیشرفت فیزیکی این اسکله گفت: این اسکله پس از تکمیل می تواند خدمات مناسبی به شناورهای صیادی بویژه شناورهای صنعتی ارائه و موجب رونق صید و صیادی در استان شود.

http://shilathormozgan.ir/4pro2