پیرو اجرای مسئولیت های اجتماعی جامعه صیادی استان صورت گرفت:

‎اهدای 20 کولر با ارزشی بالغ بر 400 میلیون تومان از سوی جامعه صیادی به مدد جویان بهزیستی//‎مجموعه بهره برداران شيلات هرمزگان از پيشگامان امور خيريه و خداپسندانه استان

Untitled-1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان از اهدای 20 کولر  گازی با ارزشی بالغ بر 400 میلیون تومان از سوی جامعه صیادی به مدد جویان بهزیستی استان در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی جامعه صیادی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی با اشاره به اینکه شیلات هرمزگان همواره  با حمایت مجموعه بهره برداران خود به ویژه جامعه صیادی سعی نموده است در مسیر مسئولیت های اجتماعی به ویژه در مباحث آموزش ،نوسازی مدارس، مدرسه سازی، آزادی سازی زندانیان جرایم غیر عمد ، کمک به نیازمندان و... حضوری پرنگ و تاثیر گذار داشته باشد گفت: بی شک شیلات و مجموعه شیلات همواره سعی کردند در کنار فعالیت های اقتصادی و تخصصی، فعالیت هایی به نفع جامعه نیز در دستور کار داشته باشند.

وی افزود: در مجموعه شیلات هرمزگان توجه به مسئولیت‌اجتماعی که نشان از احساس وظیفه شهروندی در قبال جامعه پیرامونی دارد به عنوان یکی از اهداف استراتژیک و دستور کار های مستمر در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

بارانی همچنین افزود: علاوه بر مسئولیت اجتماعی به عنوان اهداف راهبردی، این اداره کل در نظر دارد با همکاری اتحادیه تعاونی های صیادی استان و در راستای رضایت مندی جامعه نسبت به توزیع و عرضه مستقیم آبزیان به صورت مستمر و در مکانی مشخص تا حدود 30 درصد زیر قیمت بازار اقدام نماید که در آینده ای نزدیک شاهد اجرای این مهم نیز خواهیم بود.

مدیرکل شیلات هرمزگان مسعود باراني ضمن تقدير و تشكر از  جامعه شيلاتي استان در انجام وظايف و مسئوليت هاي اجتماعي گفت: خوشبختانه مي‌توان مجموعه بهره برداران شيلات هرمزگان را از پيشگامان امور خيريه و خداپسندانه استان ناميد.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان نیز ضمن تشکر از اقدامات خداپسندانه شیلات استان تصریح کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی از سوی شیلات هرمزگان در اجرای مسئولیت های اجتماعی و امور خداپسندانه دیده می شود که بی شک شایان تقدیر است.

سامیه جهانشاهی در ادامه خواهان تداوم و استمرار فعالیت های خداپسندانه و حرکت در مسیر مسئولیت های اجتماعی شیلات هرمزگان شد.

http://shilathormozgan.ir/51b3c