‎پیام تسلیت مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی

Untitled-1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان طی پیامی فرارسیدن اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) و 72 تن از یاران با وفای آن حضرت را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ؛ در متن پیام مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان آمده است:

بسمه تعالی

اربعین ، رمز پویایی همیشگی نهضت پر بار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست

یاد حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و یاران با وفایش در آستانه هر اربعین بار دیگر شور و شعور حسینی یافته و حرمتی فزون‌تر می یابد و گرامیداشت چهلمین روزشهادت آن بزرگ پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) ، زنده نگهداشتن یاد و خاطره پاسداری از ارزش های معنوی است.

اربعین حسینی(ع) روز پاسداشت مقام عزیزترین و برگزیده ترین بندگان خالص و نجیب خداست که در راه احیای دین و شریعت ناب اسلامی هرآنچه در این دنیایهستی و فانی داشتند، برای رضای خداوند باری تعالی تقدیم کردند.

امام حسین(ع) و یاران صدیقش، به بهای جان، راهی روشن فراروی ما گشودند که مصباح هدایت و سفینه نجات ایمان آورندگان به حق، تا همیشه تاریخ است که باگذشت سده های طولانی، حرکت جاویدان حماسه آفرینان کربلا همواره انگیزه بخش و روشنگر آنانی بوده که در برابر ظلم، ایستاده اند. اربعین حسینی، نمودروشنی از جاودانگی مسیر حق و حقیقت است که با گذشت چهل روز از واقعه جانگداز کربلا، جان های مومنان را بار دیگر به شور و شعور حسینی پیوند می زند.

اینجانب فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و شهید پرور استان هرمزگان و جامعه شیلاتی تسلیت عرض می نمایم.

مسعودبارانی

مدیرکل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/5z2hl