طی حکمی از سوی مدیر کل شیلات هرمزگان :

انتصاب سرپرست شیلات بندرعباس

14.jpg

طی حکمی از سوی مدیر کل شیلات هرمزگان و در مراسمی با حضور فرماندار بندرعباس، مدیرکل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولین رئیس شیلات شهرستان بندرعباس تکریم و سرپرست جدید شیلات شهرستان بندرعباس معارفه گردید.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان،مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه شیلات بندرعباس یکی از مهمترین ادارات شیلات استان میباشد گفت در حوزه این شهرستان سه بندر صیادی مهم بندرعباس و بندر شهید بهرامی وجود دارد که بندر شهید بهرامی تنها بندر اختصاصی خدمات رسانی به شناورهای صنعتی صیادی کشور است وبندر صیادی بندرعباس و هرمز نیز از بنادر مهم و قابل توسعه صیادی استان است گفت: خوشبختانه بندر صیادی بندرعباس قابلیت خدمات دهی به شناورهای سبک، نمیه سنگین و سنگین داردودر حال حاضر به بخش عظیمی از جامعه صیادی استان خدمات رسانی می کند .

مسعود بارانی تصریح کرد.: شیلات بندرعباس در حال حاضر با ارایه خدمت به حدود ۴۵۰ فروند قایق صیادی ، بیش از ۶۰ فروند لنج صیادی و پشتیبانی از شناورهای صیادی سبک وسنگین توانسته عملکرد بسیار مطلوبی داشته باشد ایشان همچنین از فعال بودن ۴سایت پرورش میگو در شرق بندرعباس وتولید واشتغال بسیار مناسب اطلاع دادند.

در این مراسم طی احکامی از سوی مدیرکل شیلات هرمزگان علی رمضانی تکریم رئیس شیلات شهرستان بندرعباس تکریم و همچنین بهاره سلامتی هرمزی به عنوان سرپرست اداره شیلات شهرستان بندرعباس منصوب شد.

گفتنی است بهاره سلامتی هرمزی از نیروهای مجرب شیلات هرمزگان و دانش آموخته رشته شیلات است که پیش از این ریاست گروه امور صید استان را در کارنامه خود دارد.

http://shilathormozgan.ir/5vxmz