در اولین جلسه توسعه شیلاتی شهرستان بوموسی مطرح شد:

توسعه همه جانبه شیلاتی شهرستان ابوموسی از اولویت های شیلاتی هرمزگان

ا.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان در اولین جلسه توسعه شیلاتی شهرستان ابوموسی در سال 1402 با حضور فرماندار شهرستان ابوموسی، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، رئیس گروه فنی شیلات هرمزگان، رئیس واحد حقوقی شیلات استان، رئیس شیلات شهرستان بوموسی، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادان و نماینده گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی بر توسعه همه جانبه شیلاتی شهرستان ابوموسی به عنوان یکی از اولویت های شیلاتی هرمزگان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مسعود بارانی با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان ابوموسی در حوزه های شیلاتی به ویژه در صید و صیادی گفت: این شهرستان با بهره مندی از بالغ بر 70 فروند شناور صیادی و بیش از 500 نفر صیاد نقش مهمی در صید و صیادی استان دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های شیلاتی شهرستان ابوموسی در حوزه پرورش ماهی در قفس گفت: گام ها و برنامه های خوبی برای توسعه این شهرستان در حوزه های شیلاتی در دستور کار شیلات هرمزگان قرار دارد و بی شک در آینده ای نزدیک شاهد گام های خوبی از سوی شیلات هرمزگان در صورت حمایت های لازم، در این مسیر خواهیم بود.

بارانی ضمن تاکید بر تسریع در راه اندازی سردخانه شهرستان ابوموسی، این مهم را در مسیر خدمت رسانی به جامعه صیادی خواند و گفت: بی شک راه اندازی این سردخانه نقش بسزایی در توان صید و همچنین ارتقای شاخص های کیفی صید صیادان منطقه دارد.

http://shilathormozgan.ir/mg70b