سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خبر داد:

توقیف یک فروند قایق بی هویت به همراه یک دستگاه تور پرساین غیر مجاز

خبر.jpg

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف یک فروند قایق بی هویت به همراه یک دستگاه تور پرساین غیر مجاز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، سروان مهرداد رامش جان گفت: در پی نارضایتی های اخیر جامعه صیادی و در ادامه عملیات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در شرق استان یک فروند قایق بی هویت که به صید غیر مجاز مبادرت کرده بود را توقیف کرد.

وی افزود در این عملیات که توسط پایگاه حفاظت منابع آبزیان شیلات شهرستان جاسک صورت گرفته است یک دستگاه تور پرساین و یک نفر متهم نیز دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان تصریح کرد: کلیه کشفیات و توقیفات دراین خصوص ضمن تشکیل پرونده، به مرجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی ارجاع داده شده است.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در پایان گفت: شماره تلفن ستاد یگان استان۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

گفتنی است در چند روز گذشته نیز با عملیات های یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان و در پی گزارش های جامعه صیادی و نارضایتی آنها دو فروند لنج پرساینر نیز در شرق استان توقیف شده است.

http://shilathormozgan.ir/hyou6