پیام تسلیت سرپرست شیلات هرمزگان به مناسبت شهادت امام علی (ع)

2.jpg

سرپرست شیلات هرمزگان طی پیامی فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام مسعود بارانی سرپرست شیلات هرمزگان آمده است :

بسمه تعالی

«أنتَ مِنّی بِمَنزلةِ هارونَ مِنْ مُوسی، اِلّاأنـّه لانَبیّ بَعدی.»

(ای علی) تو نسبت به من به‌ منزله هارون نسبت به موسى هستی جز این‌که بعد از من پیامبری نخواهد بود.

پیامبر اکرم (ص)

جایگاه بی بدیل و تاثیرگذار حضرت امام علی (ع) در رشد همه جانبه اسلام بر هیچ کس پوشیده نیست و در جای جای تاریخ پرفروغ اسلام ناب محمدی حضور پر برکت این حضرت را شاهدیم.

اکنون که در شب‌های پر برکت قدر، شبی که ملائک به بزرگی آن به زمین می آیند تا چشمان خسته و خیس شب زنده داران را با گلاب بهشتی بشویند بار دیگر توفیق عبادت ، بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت امیرالمومنین علی (ع) زیر باران رحمت "لیله القدر" می‌ایستیم .

عدالت، آزادگی،جوانمردی ،گذشت، فداکاری و خدا دوستی ویژگی هایی بود که امیر مومنان حضرت علی (ع) به زیبایی به آن جامعه عمل پوشاندند و با سیره و سبک زندگی خود در همه عرصه ها به تمام انسان های آزاده تاریخ آموخت.

شهادت جانسوز مولود کعبه و شهید محراب امام علی (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پربرکت قدر که این تقارن یادآور اراده الهی بر عدالت خواهی و جاودانگی امیرالمؤمنین علی(ع) است.

اینجانب ایام ضربت خوردن و شهادت امیر خوبی ها، مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی اول مظلوم عالم در محراب عبادت که با ندای" فزت و رب الکعبه " آن امام در عرش طنین انداز شد را به محضر امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری ، مردم شریف استان هرمزگان به ویژه جامعه شیلاتی تسلیت عرض می نمایم.

مسعود بارانی

سرپرست شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/x7itv