پیام تبریک سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز

11.jpg

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان طی پیامی میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان در متن پیام دکتر ساسان صادقی سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان آمده است :

بسمه تعالی

چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) علمدار کربلا اسوه پایداری ولایت روز جانباز را گرامی می‌داریم. واقعه کربلا به عنوان ماندگارترين حماسه تاريخ اسلام و تجلیگاه غیرت بود و در اين ميان برجسته ترين نمونه آزادگي وغيرت حضرت باب الحوائج بود كه تا پای جان به میثاق خویش وفادار ماند و در دفاع از حریم ولایت آنچنان جانبازی نشان داد که درتاریخ بشريت نمونه اي ندارد.

بي شك جانبازان عزيز ايران اسلامي نيز كه درمیان آتش و خون براي حفظ و حراست از صيانت اسلام و انقلاب، جسم و جان خويش را نثار كردند در مكتب برترين آموزگار عشق و ايثار، حضرت ابوالفضل العباس ( ع ) درس آزادگي آموخته‌اند و شايسته‌ترين شاگردان مكتب عاشورا هستند.

در تقويم قلوب ايرانيان تمامي روزهاي سال سرشار از ياد و خاطره حماسه آفرينی‌هاي جانبازان عزيز در ميادين نبرد حق عليه باطل است.

اینجانب اعیاد فرخنده شعبانیه، بویژه سوم شعبان روز پاسدار که یادآور عزم غرورآفرین فهمیده های مکتب و اندیشه امام حسین(ع) ، چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز تجلی رشادت و جانبازی حضرت عباس(ع) در کربلا و همچنین ولادت سید الساجدین (ع) را به رهبری فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، به ملت شریف ایران، خانواده های معظم شهدا وتمامی جانبازان، ایثارگران و جامعه شیلاتی تبریک عرض نموده و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهدا و دلاوری جانبازان و از خودگذشتگی ایثارگران است را از خداوند متعال مسالت دارم.

ساسان صادقی

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان

http://shilathormozgan.ir/m2neb