ساماندهی بخش صیادی با تولید قراردادی در طرح پرورش ماهی در قفس// ۱۳۸ پروژه بخش کشاورزی هرمزگان در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

2.jpg

وزیر جهاد کشاورزی در دومین روز سفر به استان هرمزگان، در جمع خبرنگاران شهر تیاب شهرستان میناب گفت: یکی از ظرفیت‌های ویژه در بخش شیلات کشور، پرورش و تولید میگو و ماهی در قفس است که ضروری است نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشیم.

سید جواد ساداتی‌نژادبا بیان این که در ساماندهی بخش صیادی می‌توانیم از ظرفیت پرورش ماهی در قفس استفاده کنیم، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در پرورش ماهی در قفس کار بسیار خوبی را در استان هرمزگان آغاز کرده است که می‌تواند تولید قراردادی را در بخش ماهی در قفس پیش ببرد.

وی اظهارداشت: اگر قرارگاه سازندگی بتواند تولید قراردادی را در زمینه پایداری تولید و پرورش ماهی در قفس در منطقه پیش ببرد، فرصت مناسبی برای صیادان و مردم منطقه ایجاد خواهد شد تا آنان بتوانند در قالب تعاونی‌ها در پرورش و تولید ماهی در قفس فعالیت کنند.

به گفته وی، وزارت جهاد کشاورزی نیز تلاش حداکثری خود را در تهیه بچه‌ماهی برای پرورش ماهی در قفس و برای کاهش هزینه‌های تولید انجام خواهد داد.

http://shilathormozgan.ir/275gb