هرمزگان دروازه ورود سرمایه‌گذاری به ایران// داده‌های صحیح اساس اجرای طرح الگوی کشت و کشاورزی قراردادی است

80.jpg

وزیر جهادکشاورزی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، این استان را دروازه ورود سرمایه‌گذاری به کشور خواند و دریا را نعمتی بی‌پایان برای مردم و استان برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان ، سید جواد ساداتی‌نژاد که در پنجاهمین سفر استانی خود به هرمزگان سفر کرده است، پس از افتتاح چند طرح شیلاتی در قشم، وارد مرکز استان شد و در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: استان هرمزگان در مجموع ثروت‌ در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و ... در بین استان‌ها‏، از پیشتازان کشور و دروازه ورود سرمایه‌گذاری به ایران است و با وجود دریا خداوند نعمت بی‌پایانی نصیب مردم و این استان کرده است.

بیشترین اعتبار استانی در بخش کشاورزی در بین‌ استان‌ها، به هرمزگان اختصاص دارد و این نشان از تفکر امنیت غذایی در مجموعه مدیریتی استان است. بنده هم اختیارات وزارت جهادکشاورزی را به استاندار تفویض کرده‌ام تا در بخش‌های مختلف از جمله شیلات، منابع طبیعی و کشاورزی به صورت مستقل تصمیم‌گیری کنند.

وزیر جهادکشاورزی، اشراف نماینده ولی فقیه و استاندار بر مسایل کشاورزی استان را ستود و گفت: این خصوصیت فرصت مغتنمی برای پیش‌برد برنامه‌های کشاورزی است.

http://shilathormozgan.ir/1nqoe