پیام معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در پی زلزله اخیر غرب هرمزگان و قدر دانی از زحمات مجموعه شیلات هرمزگان در این خصوص

3.jpg

 طی پیامی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در پی زلزله اخیر غرب هرمزگان  از زحمات مجموعه شیلات هرمزگان در این خصوص قدردانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، متن پیام معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در پی زلزله اخیر غرب هرمزگان و قدر دانی از زحمات مجموعه شیلات هرمزگان در این خصوص، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بدینوسیله وقوع حادثه زمین لرزه در مناطقی از استان هرمزگان و به ویژه در منطقه بندر خمیر که باعث بروز خسارات و جان‌باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان شد و خساراتی برای مزارع پرورش میگو درروستای سایه خوش گردید موجب تاسف و تاثر گردید.

اینجانب ضمن طلب رحمت و مغفرت درگذشتکان و شفای عاجل مجروحین و مصدومان، صبر و شکیبایی برای خسارت دیدگان و بازماندگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
درپایان از همکاران محترم شیلات استان هرمزگان که همیشه پیشگام بودید و پیش از همه یار و یاور مزرعه داران و تولید کنندگان آبزیان و اوج تعامل و همدلی با هم استانی های خود را چون تابلویی زیبا و گویا در مقابل دولت و ملت نهادید.
به عنوان خدمتگزار دولت و ملت از
شماعزیزان و دلسوزان و جامعه صیادی ، اتحادیه ها ، نیرو های سپاه و بسیجیان  غیور، جوانان فعال و برومند نیروهای امدادی  نهایت سپاسگزاری را دارم .
      سید حسین حسینی

http://shilathormozgan.ir/0hl28