مدیرکل شیلات هرمزگان :

استقرار ستاد بحران شیلات هرمزگان در مجتمع پرورش میگو سایه خوش

1.jpg

مدیرکل شیلات هرمزگان از استقرار ستاد بحران شیلات هرمزگان در مجتمع پرورش میگو سایه خوش پس از زلزله روز گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، عبدالرسول دریایی با اشاره به اینکه تشکیل و استقرار این ستاد در راستای حل مشکلات پیش آمده از زلزله اخیر برای مزرعه داران این منطقه است گفت: این ستاد با حضور مدیرکل،معاون آبزی پروری،رئیس شهرستان و جمعی از کارشناسان و مسئولان شیلات استان در محل مجتمع پرورش میگو سایه خوش در ابتدای لاین دوم این مجتمع مستقر شده است.

دریایی با بیان اینکه در بررسی های اولیه تیم اعزامی شیلات هرمزگان به مناطق زلزله زده تخریب شدید دیواره استخرهای پرورش میگو، تخریب کامل کانال آبرسان مزرعه، تخریب شدید ورودی و خروجی استخر ها، تخریب شدید کف استخرها، تخریب  ایستگاه پمپاژ و موتور خانه ها، ایجاد شکافهای بزرگ در کلیه مزارع، تخلیه و آب بردگی خروجی‌ها ، افتادن بالغ بر ۶۰ پایه برق و ... مشخص گردید تصریح کرد: در جهت ممانعت از افزایش خسارات و همچنین حل مشکلات پیش آمده و تا زمانی مفید واقع شود حضور ستاد بحران برای این عزیزان در محل خواهیم ماند.

وی در پایان ضمن تسلیت به مصیبت دیده گان و زلزله زدگان غرب هرمزگان از خداوند کریم طلب شفای عاجل مصدومان، صبر و شکیبایی برای تحمل این مصیبت و کاهش آلام خسارت دیدگان را مسئلت نمود.

گفتنی است دو زلزله با قدرتی بالای شش ریشتر در سحرگاه 11تیرماه سال جاری خساراتی زیادی را به غرب هرمزگان به ویژه مجتمع پرورش میگو سایه خوش وارد کرده است.

http://shilathormozgan.ir/lib0d